GADIS 28 TAHUN INI MENUTUPI WAJAHNYA DENGAN TOPENG SELAMA 2 TAHUN,LIHAT 5 FOTO HASILNYA AKAN BUAT ANDA TERKEJUT


Terkejut Mak!! Gadis 28 tahun ini menutupi wajahnya dengan topeng selama 2 tahun, namun inilah 5 foto hasilnya setelah topeng dibuka yang pasti memeranjatkan kamu. Keberanian yang luar biasa membuatkan hidupnya kembali bersinar bagi Dana Vulin, setelah beliau membuka topeng yang selama ini yang beliau sembunyikan wajahnya untuk dua tahun setengah yang lalu bagi mendedahkan transformasi ajaib beliau.Gadis 28 tahun ini menutupi wajahnya dengan topeng selama 2 tahun,lihat 5 Foto hasilnya akan buat anda terkejut
Wanita berusia 28 tahun ini disimbah dengan minyak dan dibakar di rumahnya sendiri oleh seorang wanita yang cemburu dengan kecantikannya dalam serangan terancang untuk ‘merosakkan wajah cantik beliau’ pada 16 Februari 2012 lalu.
Selepas 30 bulan melakukan pembedahan rekonstruktif yang menyeksakan dan lebih daripada 30 prosedur, bagi memulihkan wajah baru Vulin yang rosak akibat tebakar, yang mengubah hidupnya dan terpaksa bergantung dalam imbangan dengan dua pertiga tubuhnya melecur tebakar beberapa tahun yang lalu.
Walaupun menahan kesakitan sejak serangan ngeri itu, Vutlin bekerja keras bagi pemulihan beliau untuk mendapatkan semula bentuk tubuhnya.
‘Ia akan telah menjadi lebih mudah jika saya mati, tetapi saya tidak pernah mengambil jalan mudah. Ia adalah yang paling sukar, walaupun sebesar gunung sekalipun masaalah, anda mungkin boleh fikirkannya. ‘
Sebahagian daripada pemulihan termasuk rawatan laser yang membakar lapisan tisu dan kemudian menitiskan plasma pada kulit pecah. ‘Ia bukan satu pencapaian yang mudah,’ jelas beliau.
‘Jika saya boleh undurkan masa ke belakang dan tidak dibakar atau mempunyai peluang untuk tidak mempunyai parut, sudah tentu saya akan mengambilnya dan sekiranya seseorang yang bertanya kepada saya bagaimana perasaan saya rasa tentang badan saya – Saya bangga dengannya, “katanya .
‘Saya telah bekerja keras atas semuanya.








Sumber: mynewsvibes

No comments:

Post a Comment